Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 715 ggr
GE
8/11/17, 5:32 PM

God eftermiddag 11 augusti

Det blev en inbeordning för mig inatt som var! Som om det inte är tätt mellan passen ändå. På't igen i morgon natt!!

Håller tummarna för Poetic Vanilla Ice som fn ligger på prisplats kat C i derbyt på Grevagården. Oavsett placering  är det stort att ta sig runt felfritt!

Annons:
monsterpony
8/11/17, 7:52 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God kväll!

Strålande sommarväder i Östergötland idag. Jag skolkade från jobbet efter lunch och åkte till Söderköping och tittade på ponnyhoppning istället. Här är Wesaborgs Tji Fick Ni på väg mot mål.

GE
8/12/17, 5:38 PM
#2

Poetic Vanilla Ice behöll 5:e platsen i derbyt, och idag kom hon också 2:a i nat LA. Endast Slagen av min favvoponny Coolkill Seamus. Hesperus Eagle kom 6:a

Fler Connemaror i derbyt. Unga fröken Dolan är i Sverige och tävlar, och kom 3:a i kat D med Munsboro Meg. Reg Cashelbay Meg f-08 e Cashelbay Cruise. 4:a kom Snowy Dawn och 6:a Sango. Däremellan klämde sig kp Poetics Irish Dream in…

Framgångar för Angela Dolan även idag. Hon vann både LA och MsvB på Meg. Fler duktiga Connemaror i LA. Westcliffs Grace 5:a, Shakespeare 8:a och Dark Boy Mist 9:a. Samtliga red två felfria rundor.

GE
8/14/17, 9:55 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Även om det inte gick så bra för ungponnyerna på Grevagården, så gick det i stort sett bra för övriga Connemaror under meetinget. I söndagens Lätt A tog Poetic Vanilla Ice en 6:e plats, som hon hade vunnit på snabbaste tiden om det inte hade varit för ett förargligt nedslag. Kat D vanns av Shakespeare med Dark Boy Mist 6:a. Msv B vann Kiltartan Free Spirit, Cashelbay Meg 2:a och Birchgrove Diamond 4:a.

Bild: Kiltartan Free Spirit på SM 2017

Upp till toppen
Annons: