Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 514 ggr
GE
2017-08-15 11:46

God Förmiddag 15 augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är väl flera som skriver härinne på väg till Irland? Hoppas vi får se några bilder från resan. I väntan på det, en fuskbild från mig. Gjordes 2002 så preskriberat nu ;)

Men nog passar Es-Cassandra bra in i miljön?

Ha en bra dag!

Annons:
Sassenach
2017-08-15 13:17
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Bidrar med en bild från mitt första Irlandsäventyr. Hästarna skall få komma hem idag, stallet färdig målat för denna gång.

GE
2017-08-15 17:46
#2

Nedslående besked från Alina idag. Hårddisken håller på att gå sönder, så de tyckte inte att det var någon idé för mig att lägga pengar på den. Tur att jag har fått ur alla bilder åtminstone. Så bara att skrota och köpa nytt fotoredigeringsprogram alltså. Ny scanner/skrivare också, eftersom jag lånade ut installationsskivan till den också, och aldrig fick tillbaka…

Snart dags för natt 1 av 2. Redan flaggat om rött läge (högt inflöde) via sms, med en önskan om att vi ska komma in tidigare om möjligt. Så peppad man blir *inte* !

monsterpony
2017-08-15 19:54
#3

#2 Otur med datorn. Men tur med bilderna!!! När det gäller scanner/skrivare kan det vara värt att kolla på tillverkarens hemsida. Ganska många installationsprogram kan man ladda ner hos tillverkaren om man har tur.

liljegren
2017-08-15 20:19
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Åh vad jag önskar att en utlandsresa var aktuell för oss i år.. men man kan inte få allt! Jag slänger med en bild från monaghanstown (jag vet inte om jag stavat rätt) Jag blev tokförtjust i ett av stona.. men det var även Pat och prislappen på henne var inte riktigt nått som matchade min plånbok.. Ni som åker i år, snälla, dela med er!

GE
2017-08-16 17:35
#5

#3 Tack för tipset, men jag tror att den är för gammal. Hittar den inte iallafall. Kom att jag har en scanner i källarförrådet, som jag inte ens har packat upp. Den får väl duga så länge tills jag hittat en bra skrivare/scanner. Det svåraste är väl att hitta en inte alltför dyr, och där inte bläckpatronerna är svindyra. Någon som har ett tips?

Upp till toppen
Annons: