Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 862 ggr
GE
9/26/17, 4:32 PM

God Eftermiddag 26 september

Nu har jag bestämt mig för att strunta i alla förmaningar om att vara så försiktig med ögat. Dags att bära upp nya skrivaren som har stått i bilen sen jag köpte den. Jag fick inte lyfta mer än högst ett par kilo pga väteskeansamlingen. Den borde vara på tillbakagång nu, eftersom jag ser mycket bättre.

Någon som har en slant över?

https://www.youtube.com/watch?v=R5WjW-3iY4w

Annons:
RC927
9/26/17, 8:45 PM
#1

Hoppas det gick bra att bära? Ligger i soffan och slöar nu. Usch, vad tidigt det blir mörkt! Varit i stallet på förmiddan och hästarna tömkördes av tränare. Kul att titta på.

Märit
9/26/17, 10:15 PM
#2

#0 Ja hoppas att det läker snabbt! Själv har jag ridit ridlektion på Gondor. Det var första gången på mycket länge, mer än året! Fick koncentrera mig mycket på att få honom att bära sig själv. Länge sedan hade dressyrsadeln och jag kan tveka på om Gondor gillar den längre. Han är jättetydlig på sån't. Bockade i galoppen och fick inte samma fina galopp som han brukar ha. Traven gick dock fint. Vi har fått en ny connemara till vårt stall. Den kom i lördags och får nu gå två veckor i karantän. Lite svårt att hålla undan så vi inte blandar något. Vi håller våra hästar kvar på sommarbete så att de är till stor del på avstånd.

GE
9/28/17, 12:00 PM
#3

Är det den du frågade om förut?

Står Spartacusponnyn kvar hos er? Såg att han ska tävla på GPK på söndag? Kan du inte fråga om de har lust att fota Robe Rena? De går i samma klass (hon är kat C). Jag är lite nyfiken på hur hon ser ut. Det är nog liljegren också, eftersom stoet har samma pappa som deras hingst.

Visst hade Spartacus Cavaliers ägare Elektors Glen Mist förut? Eller har?

Märit
9/29/17, 7:59 PM
#4

Star står numera på GPK. Närmare träningarna och ridhus och kanske inte hade behov att det uteliv våra hästar bedriver vart fall sommarhalvåret. Jun-aug har vi inget in-och uttagningsschema, för då är hästarna ute dygnet runt. Den eller de som vill ha häst installad då får sköta det själv. Men nu har vi fått en ny.

Upp till toppen
Annons: