Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 812 ggr
monsterpony
2017-02-12 07:46

God morgon 12/2

Grått och mulet idag och ingen connemaraträff. Kanske läge att spika upp lite nymålade lister istället? I övrigt inga planer mer än matlagning och en smula jobb på kvällen, men det är skönt att vara lite fri ibland också.

Ha en skön dag ute i connemarasverige!

Annons:
GE
2017-02-12 08:16
#1

Mentalt dränerad efter ett 6 timmar långt anhörigstöd i natt. Solen skiner så att ögonen värker, och  jag ser att det är hög tid att putsa fönstren! Blir dock inget av med det, nu är det bara sängen som gäller!

Ha en bra dag därute!

Kjerulfia1
2017-02-12 10:55
#2

Idag funderar jag på en skogstur med ponnyn. Strålande väder och förutsättningarna är de bästa. 

I em årsmöte…

ps GE, ändra datum på tråden, det är den 12:e idag :) ds

Punkity
2017-02-12 11:34
#3

Jag ska iväg och kika på en till stallplats idag som jag hoppas mycket på. Tycker det är skitsvårt att välja, framförallt som jag ju vet att ponnyn trivs så himla bra i gamla stallet. Men det kommer liksom inte funka med 5 mil enkel väg när jag byter jobb.

Akerberg
2017-02-12 15:43
#4

Idag har jag gått in för att göra så lite som möjligt, tycker jag har lyckats rätt bra, enda jag åstadkommit är mat för fyra dagar, i övrigt har jag läst en halv bok (ca 300 sidor) och funderat på om jag ska planera om någon blomma

Upp till toppen
Annons: