Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 876 ggr
GE
2017-02-15 05:57

God Morgon 15 februari

Nackspärr, förkylning och dagpass, sen orkar man inte så mycket mer! Tidig uppgång denna dag också. Studiedag/korvstoppning 07.30-17.00. Så trist!

Hoppas ni har roligare saker att berätta! Aktivitetsindex är farligt lågt nu.

Ha en bra dag!

Annons:
liljegren
2017-02-15 09:18
#1

Roliga och roliga.. Jag har nackspärr jag med Embla har fått ny ägare Toy boy flyttar på torsdag Bokat kastrering av Rebell Bentley har lärt sig öppna grinden till hagen så vi har fått göra en speciallösning där.. härom dagen var han och Vigulf ute och sprang i flera timmar.. de hade tydligen stått hos ena grannen rätt länge.. "ja.. jag tänkte att jag kanske borde ringa nån"

RC927
2017-02-15 12:55
#2

Varit på Friskis o Svettis gym i morse för att göra övningar för en axel där det blivit sprickor i en muskel! Får väl ta mig i kragen och träna. Annars är det väl träning att mocka och lyfta och bära höpåsar? Tänkte nu gå ut med hunden i solen. Hade en häst som kunde rymma nät jag var tonåring. Det hände flera morgnar att hon var på gårdsplanen på morgonen. Ingen förstod hur hon tagit sig ur boxen!! Det hände att hon hoppade över staketet också! Ras? Korsning travare: ardenner/nordsvensk.

RC71
2017-02-15 13:46
#3

Krya på dej Gerd! Heldag på ridskolan här. Bland annat två connemaror får nya skor. För övrigt allt lugnt. Verdi är anmäld till bruksprovet på Grevagården 25-26 mars. Glädjande nog är det totalt 9 hingstar anmälda. I förrgår kände jag dom första sparkarna i Chaitrionas mage. Ett vårtecken om något! :)

Kjerulfia1
2017-02-15 16:01
#4

Förkylt var det här. Suttit på möte hela dagen hittills, inget roligt när man känner att bihålorna börja täppa igen. 

Tänkte åka från jobbet 1630 "pip" idag  och ta en promenad med ponnyn. Då KANSKE man kan få lite ljus när man är i stallet. 

Sedan blir det att ta det lugn hemma ikväll och kurera sig. 

#1 Vad roligt att Embla har hittat en egen familj ! Jag har annars gjort reklam för henne till alla jag känner som kanske skulle kunna behöva en egen connemara :)

Kjerulfia1
2017-02-15 21:04
#5

Istället för promenad blev det en skrittur i nästan mörker med en trygg polare. Ponnyn var piggelin och framåt men avspänd, trots att det gick en hund med blinkade grej på sig c 50 m framför oss ett tag.

Punkity
2017-02-15 22:01
#6

Min pärla har travat mer eller mindre rent idag för första gången på tre månader! Hallelujah för equiterapeuten!

Annons:
GE
2017-02-16 05:54
#7

#1 Kul när det rör på sig :)

Upp till toppen
Annons: