Annons:
Etikettallmänt
Läst 623 ggr
Paloma II
7/2/17, 7:04 PM

Go'kväll 2/7

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här rullar dagarna förbi i allt för snabb takt. Det stängslas nya sommarhagar och jag är även påbörjat att bygga en sjukhage. Paloma är nu fullt igång efter sin skada och har hoppat bana på 70-75 cm hemma och vi jobbar för fullt för att få bort lilla gräskulan. Idag hoppade Becka och Mary regional LC och LB - mjukstartade LC:n och blev dubbelnolla men utanför placering och i LB:n var de enda dubbelnolla så det blev vinst 😃 Detta var sista tävlingen för denna säsong - nu laddar vi inför höstsäsongen.

Annons:
Paloma II
7/2/17, 7:05 PM
#1

En bild på Becka och Mary 😃

Paloma II
7/2/17, 7:05 PM
#2
Paloma II
7/2/17, 7:06 PM
#3

Här är bilden 😃

Paloma II
7/2/17, 7:06 PM
#4

Va fasen det går inte….

[RC1393]
7/2/17, 8:29 PM
#5

Dag två av hemmatävlingen. "Min" ryttare hoppade Sparven i LD och LC+. Dubbelnolla, men tyvärr utanför placering i LD och ett pet på andra hindret i LC:n, men en väldigt fin runda i övrigt och som vanligt en ponny som sköter sig snyggt! Vi är nog lika nöjda med helgen alla tre❤️ Nu ska vi ladda om för min gren, som går av stapeln nästa helg, dressyr.

Kjerulfia1
7/2/17, 9:16 PM
#6

Melody och jag har varit på utflykt idag. Hon gillade stället så mycket att hon undrade varför hon skulle gå in i lådan när vi skulle hem. 😂

Annars har dagen mest gått ut på återhämtning efter gårdagens dressyrtävlingsarrangerande.

Annons:
GE
7/2/17, 11:09 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Var jag har varit i helgen frammgår väl klart av den här bilden. Nu är jag så sopslut så det får jag berätta om en annan gång…

Upp till toppen
Annons: