Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 520 ggr
RC927
2017-09-14 09:31

God morgon 14/9

Oj vad det regnar! På väg till kiropraktor nu, samma som jag har till hästarna! Undrar om jag hittar paraplyt?

Annons:
Kjerulfia1
2017-09-14 10:29
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Utsläpp av hästar nu på morgonen. Ikväll blir det en sväng på banan.

Nya polaren är en reko brud, även fast hon är holländska 😃

GE
2017-09-14 18:26
#2

Jag tyckte det var ganska kyligt idag. Regnat har det inte gjort här, men det ska visst göra det sent i kväll påstår min telefon. 

Snart har det gått två veckor sen op. Äntligen säger jag! Det känns så värdelöst att inte kunna hjälpa med det som behövs i stallet. Efter helgen får det vara nog!

Jag har kommit en liten bit på vägen med min sida. Det finns inte så mycket på den ännu, och kanske lite tidigt att visa upp, men jag tar gärna emot kritik så långt. Både ris och ros. Pröva gärna kontaktformuläret också, jag vet inte ens om det funkar.

https://minamaror.com/

Märit
2017-09-14 18:52
#3

#2 Det gick fint och den var verkligen jättefin! Än har jag "tyvärr" ingen negativ kritik att ge! Det jag undrar över är vem är skimmeln på Gränsidan?

Annette
2017-09-14 22:23
#4

Jättefin sida 🙂 Kul att få se ponnyer som jag kommer ihåg från Vår Ponny-tiden.

Mellanbror2004
2017-09-15 09:07
#5

Jättefin Gerd! jag hade bara önskat att jag också hade haft tid och kunskap att göra en egen mitt livs connemarahistoria och det som pågår nu, tyvärr tar hästar och ridning all min ledig tid, kanske något längre fram? Även om man hoppas kunna träna som Ulla H.  

Någon som vet vad det skulle kosta att göra en sida liknande din? Uppdatera kanske man skulle kunna göra med texter, men det skulle också vara allt.

 För när jag sökt ny häst är det alltid bilder och text som styrt mig lite innan man gett sig ut på vägen för att titta ordentligt på hästen.

GE
2017-09-15 09:17
#6

Stort tack till er som skickade ett meddelande. Det fungerade alldeles utmärkt!

#3  Det är lätt och köra fast och inte komma nånstans, och synpunkter från andra kan göra att det lossnar. Jag ser inte kritik som negativ, utan mer som en hjälp att förbättra. Tack för att du påminde om att namnet på skimmeln saknades. Har lagt till det nu. Det är Gräns Lakrits som minglar med lilla Bullit ;) 

#4 Det kan nog bli mer av den varan såsmåningom :)

Annons:
GE
2017-09-15 09:27
#7

#5 WordPress som jag använder finns i tre prisklasser, 30:-, 95:- och259:-/månad, men det finns också en som är helt gratis. Go for it!

Upp till toppen
Annons: