Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 688 ggr
GE
2017-10-11 08:06

God Morgon 11 oktober

Idag skiner solen iallafall, men det står väl inte på förän det börjar regna igen! Sajten sjunker och vi med den :( Är det ingen som orkar/vill skriva längre?

Till helgen är det stort meeting i Borås med närmare 40 Connemaror i startfälten, men det är väl ingen som vill läsa om det heller. Jag ger nog upp snart tror jag…

Annons:
liljegren
2017-10-11 09:31
#1

Jag vill gärna men har inte så mkt tid för stunden.. har haft vakna nätter senaste veckan så hjärnan funkar inte riktigt som den ska. Mormor fyller år idag! Hipp hipp hurra för henne!

Annette
2017-10-11 09:37
#2

Samma på Shetland 😐Resultattrådarna från utställningarna förblir tomma. Enligt säkra källor rapporteras det inte på Facebook heller.

Märit
2017-10-11 12:01
#3

I FB-gruppen Hästfolk i Gävleborg kom häromdagen denna förfrågan: "Tycker ni som har renrasiga ponnyer (gotlandsruss, shetland, new forest, connemara, Welsh m.fl) att det vore intressant med en ponnyavelsförening i Gävleborg? Öppen för olika aktiviteter som utställningar, föreläsningar och andra aktiviteter?" Det tydde på ett visst intresse. Är det några här som är intresserade eller som vet någon som kan vara intresserad?

RC927
2017-10-11 12:47
#4

Sitter på Mälarkliniken(häst) och väntar på att få komma in med en stallkompis häst. Jag är chaufför. 14-15 år sen jag var här sist. Tror att det är större nu.

RC71
2017-10-11 17:28
#5

Det är nog mkt för dom flesta just nu . Här består dagarna av jobb och ännu mera jobb . Hästarna har det bra på betet än så länge

Kjerulfia1
2017-10-11 21:19
#6

Nyss hemkommen från hoppträning med Melody. Vi åkte till Johannesberg, en transportresa på drygt 30 min. Idag blev det lite mycket för ponnyn. Hon var väldigt väldigt het och flög i luften ett par gånger. DET var länge sedan, har inte hänt sedan strax efter nyår. Jag gjorde ingen luftfärd ska jag tillägga. Bakslag kommer ju och det är bara att ta nya tag och hoppa mer på hemmaplan så hon får in rutinen och jobba på. Extrapiloten ska nog få hoppa henne också. Tränaren var riktigt bra och passar mig och Melody som handsken, så dit ska vi åka fler gånger. Lasta i mörkret inga problem och det är så skönt. Jag blir lika glad varje gång och hon står kvar bra medans matte springer runt och hämtar alla grejer.

Annons:
Märit
2017-10-12 01:03
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Så har ser en av våra ridstigar ut nu, och vad jag förstår ska det komma mer regn imorgon.

GE
2017-10-12 16:53
#8

#7 Oj!!

Upp till toppen
Annons: