Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 821 ggr
starrhult
10/15/17, 11:06 AM

Söndag den 15/10

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sorgen och glädjen sida vid sida. Den här veckan har två systrar lämnat Starrhult för gott. En till Valdemarsvik och en till hästarnas himmel.

Annons:
monsterpony
10/15/17, 1:11 PM
#1

Vilken härlig höstbild!

Här har vi ganska soligt och lika fina höstfärger som ni.

GE
10/15/17, 4:59 PM
#2

#0 Så är det. Sorg och glädje går ofta hand i hand. Beklagar förlusten :(

Här händer det också tråkigheter, men på en helt annan nivå. Ny översvämning i källaren igår, och nu måste alla förråd tömmas helt och hållet. Orkar inte…

Paloma II
10/15/17, 5:02 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Här har varit en hästig söndag. Paloma har fått hoppa studs och tränat rumpmusklerna ordentligt. Studs är verkligen hennes grej då hon är så snabb i fötterna. Mary har blivit klippt för andra gången i höst , Paloma blev klippt tidigare i veckan - de var riktigt lurviga båda två. Ridbanan har blivit harvad och gräsbanan och ridslingan har blivit klippt för sista gången i år hoppas jag. Just nu är Becka och Mary ute på en skrittpromenad med Beckas pappa som sällskap. Bilden är från förra helgen när vi lånade ut Mary till en kompis till Becka och de vann KM i Sigtuna 🙂

[RC1393]
10/15/17, 5:17 PM
#4

Öm i kroppen idag efter en klantig krasch igår. Vi hade klubbhoppning så jag tänkte "varför inte?". Första klassen (70 cm) gick sisådär, ringrostig efter att inte hoppat på hela sommaren, men med en mer än lycklig ponny så tog vi oss runt felfritt. Klass två (80 cm) tror jag var bästa ritten jag någonsin gjort. Någonstans där, när allt gick så bra, vaknade dock mitt undermedvetna upp och började gorma order. Vips hade jag glömt mina två uppgifter som jag har under en hopprunda (vilka är att andas och vänta) och ett tu tre lurade jag Sparven att hoppa i förväg och så drog vi ett hinder med oss och jag damp i backen. Man tycker att jag borde lärt mig att inte göra så när jag inte mindre än tre gånger ramlat av på samma sätt, men old habits die hard😊

liljegren
10/15/17, 11:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Ser ut att bli en lång natt hos oss. Har förberett för gjutning och grejat på gårdsplan På bild - Gräns Birgitta aka Gittan e. Grange flynn sparrow ue. Hagens o'chief Hennes flrra matte kom vi i kontakt med via detta forum :)

Kjerulfia1
10/17/17, 1:39 PM
#6

#5 Fina Gittan. Min Avatar är Gittan på hösten när hon är två.

Annons:
GE
10/17/17, 5:54 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

#5 De förändras de små liven ;)

Gittan 2 år med brorsan Helge

GE
10/17/17, 6:00 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

#4 Ser fin ut!!

Här är en till klubbmästare (hoppning). Från Hälsinglands djupa skogar.
Emil 11 år på Qrumelur f-04 e Grange Flynn Sparrow u Gräns Rebecca

Kjerulfia1
10/17/17, 6:01 PM
#9

#7  Tycker det är en så fin bild. Att två syskon är så lika varandra. Går inte att ta miste på de generna.

Upp till toppen
Annons: