Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 442 ggr
liljegren
11/14/17, 1:08 PM

God dag 14/11

Kylig morgon Tvåbeningsaktiviteter hela dagen

Annons:
RC927
11/14/17, 2:28 PM
#1

-4 grader vid stallet. Vitt och vackert, men har inte riktigt vant mig vid kyla känner jag. Tömkörning på volten, hårt men ganska jämn yta. Mallan fick också gå lite på skogsstigar. Jobbigt när det växlar mellan fruset och lerigt/ blött!

RC71
11/14/17, 3:05 PM
#2

Så kom snön . Alla hästar vaccinerade i dag. Skönt att ha dom samlade .

Kjerulfia1
11/14/17, 3:15 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Idag var det kallt och nu faller den första snön. Hovslagaren var här på fm. Inga snösulor den här gången, men självklart broddar. 

Innan dess hann jag med en ridtur. Det är så skönt att leran har frusit till lagom mycket, för nu går det att trava till och med på en del ställen. Fördelen med att vallar och hagar är gammal sjöbotten, det finns ett naturligt gung.

GE
11/14/17, 5:12 PM
#4

Internetbokade tid för däckbyte för mer än en månad sen. När jag kom ner visade det sig att tidsbokningen tydligen hade fått spader, och det var både dubbel och trippelbokat! Hur sjutton kan det bli så? Jag fick tom en påminnelse häromdan att jag hade tid kl 13.00. De lovade att de skulle fixa på däcken under dagen, men nu när jag gick ner för att hämta bilen var det fortfarande inte gjort!

Så i morgon blir det som vanligt, dvs stå i drop-in kön. För någon tid kunde jag inte få minsann! Kan man inte bli galen för mindre?

monsterpony
11/14/17, 6:39 PM
#5

#4 Surt i kubik, verkligen!

Själv grunnar jag över gårdagens ridlektion. Ett steg framåt sen förra gången, men hur ska jag ta det vidare… Pållen gick som en dröm på slutet, men hur ska vi hitta dit snabbare?

Upp till toppen
Annons: