Annons:
Etikettallmänt
Läst 1250 ggr
Coromant
2018-01-24 06:34

God morgon!

Inte speciellt härligt väder idag. Blåst och blötsnö. Igår provade Chalmer något nytt. China var på väg in och han skulle vänta på sin tur som han oftast gör men efter några sekunder hoppade han över eltrådarna i grinden från stillastående. Travade sedan ikapp China och gick lugnt in i stallet. Jag och Chalmer är anmälda till en WE träning i månaden februari, mars och april på Upk.

Annons:
GE
2018-01-24 13:38
#1

Ja, som vanligt igen! Fryser det på nu är det väl bara att ta fram skridskorna!

Spännande! Får jag komma och kolla när ni tränar?

liljegren
2018-01-24 15:13
#2

Skitväder. Mats är redo att sanda i hagarna om det behövs. Jag har börjat skola in Albin på förskola. Man får inte säga dagis längre. Det tycker jag är lite synd. Det låter mysigare med dagis. Albin älskar att vara där och leka. Enda fördelen med att det tinar upp är att torven blir lättare att ha sönder i boxarna. Hade helst velat ha halm där med men det är verkligen svårt att få tag i och den hallen vi har tingad vill jag ju ha i ligghallarna och när stona ska föla :/

Coromant
2018-01-25 07:41
#3

Kom gärna och titta på träningen Ge. Den är 18 februari, min grupp börjar kl 12 men andra grupper från kl 10. Hoppas vi ses. Idag verkar det vara ordentligt blåsigt, hoppas nu att all ev is försvinner innan nästa snö kommer. Enligt väderprognosen står lågtrycken på kö.

Upp till toppen
Annons: