Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 673 ggr
RC71
2018-03-01 08:07

God morgon 1 mars

Kylan håller i sej  och i dag blir det återbesök hos kiropraktorn .

Sedan ska jag fixa lite inför helgens årsmöte .

Man prioriterar inte uteaktiviteter i denna kyla direkt .  Så väldigt tacksam över mina elbaljor hos hästarna . Nu gör dom verkligen nytta !

Hej från Långarnö ! 🙂

Annons:
Kjerulfia1
2018-03-01 09:07
#1

-20 hemma i morse, men -27C som kallast på vägen till jobbet. Skulle tro att det var någon liknande temp vid stallet, dvs närmare -25. Det ligger ju i den svacka där bilen mätte upp den kallaste temperaturen. 

I em blir det skrittur med den holländska stallpolaren, det ska ju bli lite varmare under dagen.

Coromant
2018-03-01 20:25
#2

Idag blev det en skritt tur i djupsnö och sedan en liten stund på ridbanan som nu har ett lagom snötäcke.  Jobbigt med snödjupet tyckte Chalmer som gick först och gjorde väg åt China.

Nu har jag anmält till riks , Chalmer ska få vara med på utställningen och veteran ridklassen med mej och whp med Mikaela.

Hotell och box bokade. Lite fundersam blev jag vid hotell bokningen. Rummet kostade 800 kr mer bara för att vi anmälde 1 barn som vid den tiden är ca 3-4 månader och inte ens har en egen säng och knappast äter av frukosten som ingick i priset.

Nu har vi verkligen något att se fram emot.

RC927
2018-03-01 21:06
#3

Ute och red på Mallan ikväll i snö och klar himmel så det var rätt kallt,ca -14. En härlig tur tillsammans med flera andra!

monsterpony
2018-03-02 06:51
#4

#2 Toppen! Ska bli kul att se er i veteranklassen. Hoppas att fler hakar på.

Märit
2018-03-02 20:57
#5

#2 Men, vilket knasigt hotell! Knappt jag tror att det är sant?! Har de uppfattat hur bebisen påverkar deras kostnader??? Och hur det uppfattas av kund???

Upp till toppen
Annons: