Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 497 ggr
monsterpony
2018-03-31 16:00

God eftermiddag sista mars

Solig morgon, sen mulnade det till och sen blev det soligt igen. Ganska kallt, men trevligt att se sol ute. Själv håller jag mig mest inne och brottas med en ansökan med förhoppningen om att kanske kunna vara ledig på annandagen i alla fall.

Annons:
RC71
2018-03-31 18:06
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Vilket underbart väder! Lång skrittur i solen och härligt att kunna sitta på rätt sittben igen . Fyra kiropraktorbehandlingar senare… Påskmaten avklarad så nu blir det slappande i soffan ett tag. Ha en fin kväll alla !

liljegren
2018-03-31 22:09
#2

Tog tag i det här skäckens fläckar. Ja, alltså, dom fläckarna som inte ska vara där. Känns olämpligt att blöta ner en häst som står på lösdrift mer än nödvändigt mitt i kalla vintern. Dessvärre är han en riktig skitgris. Hade varit mer passande om han varit svårt som sin moder ;) Vi, eller jag, är fortfarande sjuk. Nått skit kvar i halsen som gått ut i öronen, så blir inte så mycket extra. Har också funderat på hur folk som jobbar gör när dom fölvakar? Jag har ju jobbat hemma på gården tidigare eller varit föräldraledig så jag har aldrig behövt bekymra mig över en eventuell chefs åsikter om ledighet med kort varsel

Upp till toppen
Annons: