Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 677 ggr
liljegren
2018-05-16 11:32

God dag 16/5

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Får se om bilden kommer med :) Varmt. Fölis får komma in en sväng på dagen och sova inne.

Annons:
RC927
2018-05-16 14:11
#1

Åh, så söt! Antar att din hingst är pappa? Vem är mamma?

Mellanbror2004
2018-05-16 15:17
#2

Sådana där söta typer har inte jag i mina hagar tyvärr.

 Det är en otrolig hetta i Sth, säkert också på en hel del andra ställen. I måndags var Ann-Lena och tittade till Yuppies tänder. Det lilla kariesangreppet hade stannat av och en pytteliten puts blev hennes arbete. Glad att han har så fina tänder, han är ändå 21 år nu.

Idag lektion vid nio, och ändå fantastiskt varmt. Jag såg helt kokt ut och var ganska färdig efter vandringen till skogshagen. Vi har också fått låna lite mark i anslutning till den, så vi spikade stolp under en dag i hettan i helgen. De är så gulliga och följer med ut ur den och springer sedan tillbaka när jag öppnar upp. Skönt att den har gammalt gräs blandat med nytt, vi vet ju alla hur glupska våra connemaror är och jag är rädd för fång.

Pensee'r som jag planterade så fint, uppskattade inte denna sommarhetta, utan många har helt enkelt tynat bort, så nu blir det pelagoner, de stryktåliga. Tänk för bara några få veckor var man rädd för frost på natten, men så försvann ju våren helt. Tyvärr inget regn i sikte enligt prognoser, det blir ju fräscht efteråt.

liljegren
2018-05-16 16:26
#3

#1 Ja oj, förlåt! Han är e. Skahanagh Skylark u Gräns Gwendolyn - Gräns Roeson #2 Vi har sådana där söta typer till salu ;)

GE
2018-05-17 07:53
#4

Så sööt!! Undrar om han inte är senskimmel också?

Upp till toppen
Annons: