Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 634 ggr
GE
5/21/18, 12:10 PM

God Förmiddag 21 maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I natt är dags att håva in veckopengen på plåsterhuset igen ;) Egentligen har jag inte tid med det, skulle hellre vilja fixa med bilderna från helgen. Jag tror jag fick med de flesta på bild faktiskt. Jag kommer nog att vara lite sparsam med bilder här. Det är så dålig aktivitet här inne att det känns nästan inte lönt. Visserligen ökar intresset med bilder, men sen blir det lika dött igen. Jag har därför bestämt att donera dem till SCS bildarkiv istället, så de kan användas vid behov.

Några ska det bli här också, men de bästa kommer att gå till SCS. Det gäller bara att lösa det här med den nya regeln. Kanske ska jag skriva om det på min egen sida, och sen lägga ut en länk på FB så det kan delas vidare? Då kan ryttarna själva meddela mig hur de vill ha det. Kan det vara en bra idé?

Bild på söndagens vackraste ponny! Kiara Li Z heter hon, f-11 e Sir Oldenburg (hbl) u Rolling Loviza e Rolls Royce u Liza e Blue Chief. En 2:a plats i MsvA blev det!

Men mörkbrun? Njae, det är jag inte så säker på….

Annons:
GE
5/21/18, 12:24 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Den här ponnyn var det extra roligt att se! Det verkar som lilla hjärnan har hunnit ikapp kroppen, och förra årets bångstyrighet  var som bortblåst. Nu sög hon emot hinder på LA-höjd med liv och lust! Det lönar sig att vänta ut tonårsproblemen :)

Bastubackens Norah f- 2010 e Gräns Roeson u Lindens Myrna.

Senskimlingen fortskrider också….

RC71
5/21/18, 5:54 PM
#2

Tack för fina bilder! Hektisk årstid nu därav min låga aktivitet

RC927
5/21/18, 7:50 PM
#3

Tack för bilderna! Jättefina och roligt att få se fina ponnyer.

imbring
5/22/18, 7:41 PM
#4

Tack för fin bild på Norah!

GE
5/24/18, 11:43 PM
#5

#2 Alla årstider är nog lika hektiska, åtminstone om man ska gå efter aktiviteten härinne . Så jag tror inte att det har så mycket med det att göra. Det är FB som gäller för de flesta idag, och intresset för ett forum i litet format tycks vara minimalt.

Var sak har sin tid sa Sylve Söderstrand när jag frågade varför de ska sälja Rekasta, och  det är nog precis vad det handlar om. Tyvärr…

Upp till toppen
Annons: