Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 761 ggr
MrsM2
2018-06-15 08:04

God morgon 15 juni

Här har semestern sakta smugit sej in och till helgen börjar den förhoppningsvis på allvar. Har lärt mej att det funkar bäst att gradvis försätta sej i semesterläge, ungefär som att släppa en känslig häst på sommarbete…

Pysslar på connemarakontoret och ska göra en sommarstädning. Den som myntade begreppet det papperslösa kontoret lever nog i en annan värld än jag…

Kollar in årets fölbilder som folk lägger upp i webflödena … kan man få sötsug av sånt så har jag det…. får ta mej en liten runda och hälsa på några godingar snart.

Ha en bra dag!

Annons:
GE
2018-06-15 22:24
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Härligt med semester och lycka till på kontoret! Själv har jag en mera ofrivillig semester kan jag säga. När man granskade röntgenplåtarna dagen efter visade det sig att det var en splitterfraktur. Nu har jag fått nytt gips, och det kan bli längre gipstid om jag har otur. Så jag kan glömma allt jobb åtminstone t o m mitten av juli, men kan jag bara börja greppa kameran med höger hand snart ska jag inte klaga!

Om du skulle bli sysslolös någon dag ;) kan du alltid ägna dig åt lite detektivarbete. Här är ytterligare en  import utan stam, men med Connemarachip.

RC71
2018-06-16 08:34
#2

#1 Nej vad surt !! Hoppas du läker ihop fort ! Fin bild . Den måste spåras …:)

GE
2018-06-17 16:43
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

En till som enligt importören är Connemara, men registrerad som okänd. Nästa gång jag träffar på honom ska jag lyfta på "kepsen" och kolla hur strimbläsen ser ut under. En duktig ponny med segrar och placeringar tom MsvB i år.

RC71
2018-06-17 20:56
#4

Du tar så fina bilder GE !

GE
2018-06-18 22:44
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Tack! En som hoppar så där fint är det dock inte så svårt att få bra bilder på:)

Den här ponnyn registrerades som okänd i ISH under ett namn. Innan importen till Sverige fick han ett annat. Chipet talar om att han är en Connemara, men vem?

Upp till toppen
Annons: