Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 464 ggr
liljegren
6/19/18, 10:15 PM

God kväll 19/6

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Trött är bara förnamnet. Båda killarna är sjuka och stora killen har fått falsk krupp. Vakna nätter och lite sömn (som om jag tyckte att jag fick sova lite innan 😂) gör ju inte direkt underverk för hjärnan. Halvblodet, som blev utskrämda ur hagen av ett gäng rullskidåkare har börjat läka. Ska sätta mig och räkna på alla extra utgifter och höra mig av till dom igen sen. Dom skrämde ut "grannens" hästar förra året så honom hade dom informerat om loppet. Hade ju inte varit så svårt att informera oss också kan man tycka. Bentley har lite att träna på vad gäller uppställningen.. Men när det springer två barn utanför och ropar allt vad dom orkar är det klart att man är lite skeptisk 2 år har han iallafall hunnit bli nu och han är sin mor upp i dagen

Annons:
GE
6/19/18, 11:29 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Han är jättefin! Skönt att det går bra med såren på halvblodet. Du kan hälsa de där rallygalningarna att det indirekt är deras fel att jag bröt armen också! Hade de inte skrämt pojkarna, hade vi inte behövt hasta ner dit igen, och då hade det inte hänt!

Var väl tur att det här gänget inte drog ur hagen i alla fall!

Mellanbror2004
6/20/18, 10:15 AM
#2

#0# vilken fin häst du har! Han behöver nog inte träna så mycket alls, bara ett omtramp möjligtvis.

Upp till toppen
Annons: