Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 423 ggr
GE
7/22/18, 8:47 AM

God Morgon 22 juli

Skönt och svalt just nu, bara +16 men det blir väl varmare framåt dagen kan jag tro. Gårdagens kvalmiga värme är i alla fall borta, och det är jag tacksam för!

Igår em satt jag på grannens altan och fikade medan åskan gick och regnet strilade. Underbart att lyssna på regnets smatter mot taket, tyvärr varade det inte länge…

Tja. det var väl dagens väderleksrapport det ;)

Mer regn till folket och extra mycket till de skogsbrandsdrabbade!

Annons:
Kjerulfia1
7/22/18, 12:14 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Idag tömkörde vi lite granna. Tur att det fläktade på lagårdsplanen som är vår provisoriska bana här nere. Bilden skulle kunna vara tagen för 100 år sedan.

GE
7/22/18, 9:55 PM
#2

Jättefin bild och miljö!

Kjerulfia1
7/22/18, 10:38 PM
#3

#2 Tack! Det är en av de absolut bästa och finaste platserna som finns 😀 Men svårt att få en bra bild med mobilen i ena handen och tömmarna i den andra 😂

Sassenach
7/22/18, 11:07 PM
#4

Go kväll Behaglig dag och kväll, tagit det lugnt och återhämtat mig efter jobbvecka och efter bröllop igår. Kråkan har fått vila i värmen, det är väl jag som känner mest obehag. Är det någorlunda svalt imorgon förmiddag, så blir det ett litet pass igen. Regnet kom som gudasänt och det känns fortfarande fuktigt i marken. Enligt både SMHI och YR så kommer det regna mer nästa helg, hoppas det blir så. God natt på er!

Upp till toppen
Annons: