Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 855 ggr
Sassenach
8/10/18, 9:18 AM

God Morgon 20180810

Morgon! Här fortsätter förberedelserna för flytt av häst och avslut av hästverksamheten hemma. Herr Kråka har fått sin andra spruta mot botulism, blivit avmaskad och så här även jag gett mig på stygnflugeäggen. Annars blir det en varm och klibbig dag om man får tro prognosen, igår så de att vi skulle få åska idag, men det har det givetvis tagit bort. Ha en bra dag!

Annons:
GE
8/10/18, 5:49 PM
#1

#0 Vart ska ni ta vägen nu då?

Ja, det var en otäckt klibbig start på dagen, men en regnskur och ett par åskknallar rensade fint. Nu blåser det friskt och skönt och är lagom varmt + 22.

Är det någon som följer EM? Det är medaljchans för Sverige i hoppningen! Just nu silver efter GB och det är bara en poäng som skiljer! Tyvärr är de bara 3 nu, så alla måste prestera på topp. Lycka till Vox Pop, Miclas Aristocrat och Ocean des As!

Saphir de Cormeilles heter en Connemarahingst som tävlar för Italien. Jag hajade till när jag såg honom på live stream. Så på pricken (i pannan) lik Gräns Roeson!!!

Det finns flera Connemaror med, men pga att jag har varit "busy" med halm, har jag inte haft tid att kolla igenom startlistorna ordentligt…

Nu ska det tjänas lite extra slantar också :)

RC71
8/10/18, 8:47 PM
#2

Grattis Sverige till silvret !

liljegren
8/10/18, 9:22 PM
#3

Sjuka barn. Lågt tempo idag. Skrapade ut det sista ur ligghallen som vi inte kom åt med maskinen. Fixade med fårstaketet som Mats fick flytta på så sopbilen kunde vända. Vi betar en allmänning nere på sommarstugsområdet och mitt där i finns vändplanen.

Sassenach
8/10/18, 9:31 PM
#4

#1 Herr Kråka skall flytta till ett stall i Söderbykarl och gamlingarna skall få galoppera vidare på de evigt gröna ängarna. Det ska bli väldigt intressant att vara inackorderad.

GE
8/13/18, 8:36 PM
#5

#4 Lycka till! Hoppas det blir bra för er.

Upp till toppen
Annons: