Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 300 ggr
Kjerulfia1
11/13/18, 6:16 AM

Godmorgon 13 november

Uppe med tuppen och släpper ut pållarna idag. Sedan blir det däckbyte innan arbetsdagen börjar.

Annons:
GE
11/13/18, 8:10 AM
#1

Jag var nog uppe före tuppen idag, men har ändå inte fått mycket gjort. Lagt i ett par maskiner bara, och nu väntar jag på att tvätten ska torka. Borde väl ta mig i kragen och bubba upp vinterdäcken från källaren snart också, men ischiasnerven säger bestämt nejtack! Däck på plåtfälg blir rätt tunga i en smal svängd trappa…

Undrar om det tänker bli fint väder idag? Ser ut så just nu iallafall :)

RC71
11/13/18, 4:21 PM
#2

Så har har alla hästar fått sin årliga vaccination och fölen sin första spruta . Med proffsig veterinär går det som på räls. Det blev också premiär för storlek ponny på grimmorna för de små . Nu är fölgrimmorna urvuxna. Den 18 år gamla lastbilen gled igenom besikningen på em . Vardagsglädje!

Nyvreten
11/13/18, 6:00 PM
#3

Här har vi oxå övergett fölgrimman till förmån för ponnystorlek. Hade hovslagaren igår & alla fick fina fötter.  Passade oxå på att vacc. Olga mot botulism när vi ändå hade vet ute till en ko. Fölis får vänta med sina första vacc till nästa månad.  Idag fick vi se solen en stund på förmiddagen, det var länge sen ..

Upp till toppen
Annons: