Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 424 ggr
RC927
12/18/18, 1:33 PM

God eftermiddag 18/12

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Red Mallan idag för att testa efter skadan. Det är lite svullet på benet fast det går ner efter massage. Benen är lindade! Hon tyckte det var roligt att ha ryttaren på ryggen. Vi har promenerat henne för hand annars. Och vilket härligt vinterlandskap det är!

Annons:
Kjerulfia1
12/18/18, 2:40 PM
#1

#1 Skönt att höra  att rehab verkar funka.  

Nu när jag har ponnymester är det fullt ponnyös., blandat med prepp av julgodis, pepparkakor och julklappar. 

Idag longerades Vanessa och Melody fick en tur på vallarna. M fick bra med styltor idag och var rätt irriterad över att hovarna inte funkade som de brukade så mitt i allt fick hon spel och bara stack iväg, ett par tre meter eller så innan jag fick stopp på henne. Krumelurer i skritt gick bra däremot bra att göra.

GE
12/18/18, 6:07 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Till och med jag som inte gillar snö alls, tycker det är jättefint! Vi tänkte passa på och ta några julbilder idag, men snöflingorna var så stora att det blev en massa suddiga blaffor.  Efter en provbild på Rowan på väg in från hagen, var det bara att inse att det inte skulle gå. Nytt försök i morgon…

MrsM2
12/18/18, 8:17 PM
#3

Har ägnat större delen av min första lediga dag på "jullovet" till eftersläckning i jobbdatorn, ser fram mot att stänga ner ett tag.  Laddar för storstädning kommande dagar.  Det ska bli jul i huset. Och tid för tankar.

Upp till toppen
Annons: