Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 623 ggr
GE
3/4/19, 11:15 AM

God Förmiddag 4 mars

Snön fortsätter att falla! Inget bra väglag för mig kan jag säga. Gårdagens pulsande runt parken x 2 har satt sina spår! Bara att bita ihop och komma igen i morgon!

Tack för de båda kluringarna, men hu så svårt…

Annons:
RC71
3/4/19, 2:41 PM
#1

Vanlig jobbardag här . Har precis grejat  lite eftervård på halvblod med hovböld .

Nu , liksom på hösten, är tiden  när man inte bara ska vara hovslagare -man ska vara meteorolog också .  Snösulor på eller av …

Största bekymret för stunden är att mitt batteri i mobilen är slut och jag får inget nytt förens på torsdag . Knepigt när telefonen stänger ner sej i tid och otid ..

Kjerulfia1
3/4/19, 8:24 PM
#2

Ny vecka med nya utmaningar. 

Morgonen tillbringades på vårdcentralen. Råkade stoppa kanten av ett kuvert i ögat igår som gjorde en liten rispa på ögat. Igår kväll såg jag dubbelt, mindre dubbelseende idag, men fortfarande suddigt om jag bara tittar på det ögat Behandling: ögondroppar om inte synen försämras, då ska jag ringa ögonmottagningen på Ackis. Man kan ju vara mindre klantig kan tyckas. 

Pga mattes klantighet och det trista vädret fick damerna ledigt idag. Men imorgon kör vi som vanligt. Det gäller ju att passa på innan snön regnar bort senare i veckan och det fryser på.

Upp till toppen
Annons: