Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 724 ggr
RC71
2019-03-10 09:43

Godmorgon 10 mars

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lite trött i dag efter många mil i bil i går. Vi hade en jättetrevlig dag i Gränna med genetisk föreläsning med Sanna Soleskog. Intressant och kul . Därefter Årsmötesförhandlingar. Jag fick mottaga Alice fina ELIT-diplom och det var extra kul att två ägare till hennes fina avkommor var på plats . Tack för i går alla connemaravänner! :)

Annons:
GE
2019-03-10 11:51
#1

Stort grattis till till Alice's utmärkelse! Men tänk jag har alltid trott att de två första fölen också hade stuterinamnet…

RC71
2019-03-10 14:10
#2

#1 Nej det hade dom inte. Fick namnet godkänt 2003 :)

liljegren
2019-03-10 16:53
#3

#0 Grattis! Här hemma avlöser sjukdomarna varandra. Magsjuka är nyligen avklarad. 3 av 4 blev sjuka. Nu ska bara de där 48 timmarna gå.. tur att man inte är sysslolös här hemma 😂 merparten av alla hästarna fäller något kopiöst just nu så det tar sin lilla tid att gå runt med piggborsten. Vann en vanquish unicorn borste(?) från tjuvamossen som kom i fredags.. ska hämta ut den här i veckan så får vi se om den är så fantastisk som utlovat

RC71
2019-03-10 18:01
#4

#3 Tack ! Runda koskrapor . Finns inget bättre till fällande ponnyer :)

liljegren
2019-03-10 20:58
#5

#4 Jag har använt en karda vi hade till hundarna, den är bra.. men den, liksom mycket annat som ser roligt ut i en 3-årings ögon, har fått ben. Brukar dyka upp efter ett par dagar dock. Hittade en rotborste i släpet till sparkbilen häromdagen tex.. tur att jag har mkt borstar

Kjerulfia1
2019-03-10 21:24
#6

Trött i mössan idag efter gårdagens heldag utanför Gränna. 

Melody och jag tog en tur i skogen. Eftersom hon har fått vila i 3 dagar så var hon piggelin och på spänn. Det innebär ett raskt tempo över stock och sten. Sedan var det barn i skogen också och det ökade på spänningsgraden eftersom hon bara hörde dom och inte såg dom. 

Eftermiddagen avslutades med styrelsemöte i den lokala klubben.

Annons:
Upp till toppen
Annons: