Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 393 ggr
RC112
2019-06-08 08:18

God morgon 8/6

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Glad pingst, eller vad man nu säger 🤭 Solen skiner i Växjö, sen 05:15 om en ska vara petig… tidig uppstigning på yngste sonen 😅 Idag skall det göras så lite som möjligt på så lång tid som möjligt 😎

__________________
Never let your memories be greater then your dreams... 

Annons:
GE
2019-06-08 10:50
#1

Jag hade tänkt sova men det verkar omöjligt. För varmt och de små hundarna  gafflar så fort det rör sig i trapphuset. Hoppas de blir hesa snart!

☀️+25 i Uppsala

liljegren
2019-06-08 11:30
#2

#2 små hundar har en förmåga att skälla i dagar utan att bli hesa :/ Hästar flyttade inför dagens rullskidelopp. Några av dem som vart skrämda förra året blev väldigt påverkade när de hade sitt träningslopp i tisdags. Idiotgrej.

GE
2019-06-08 18:37
#3

#2 Jo tack, det har jag blivit varse idag!! Är på lagom bra humör inför natten  ett par timmars sömn. Inte blev det bättre heller av ett mess där det stod att jag hade missat några regionala resultat i vecka 22 och vecka 20. Några?? Det är omöjligt att hinna gå igenom alla tävlingar på equipe, och ta med samtliga resultat! Att inte folk kan förstå det, och varför hjälper de inte till lite och skickar resultat och bilder när det är aktuellt?  Sånt här gör ju att man ledsnar fullständigt…

monsterpony
2019-06-08 20:54
#4

#0 Tur att jag redan är försedd på kattfronten. Annars hade de där små rackarna legat illa till… Har just vunnit en gate-till-gate-sprint på Schiphol bara för att upptäcka att nästa flight också är en halvtimme försenad! Men huvudsaken är att man kommer hem och nu hann jag pudra innan boarding också.

Upp till toppen
Annons: