Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 329 ggr
GE
2019-07-16 10:46

God förmiddag 16 juli

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hade en solig och  fin dag på Scultz arena i söndags. Igår kom det 26 mm på min balkong, och nu har det börjat igen! Varför kan det inte få vara lagom??

Annons:
Mellanbror2004
2019-07-16 12:51
#1

I går var en häftig väderdag hos mig. Det började lite lugnt mullra för att det allt mer och blixtra. Opal och jag kom hem i full fart i galopp, för runt omkring oss på våra små höjder gick blixtarna intensivt. Så lugnade det sig lite och jag fick skjuts till hagen och de kom i full trav och ville in i sitt stall. Sedan kom det ett omtag och jag var så tacksam att jag valde rätt, vilket jag aldrig tycker jag gör. Men igår gjorde jag det och det hällregnade i busvädret fram till kvällen. Dessa få dagar älskar man sitt lilla stall, ser skönt ut när de mumsar hö med överluckorna öppna, tittande ut i ovädret. Nöjda, är en bra beskrivning.

monsterpony
2019-07-16 17:40
#2

Personligen tycker jag att 15 grader och regn inte kvalificerar som sommarväder… :(

liljegren
2019-07-16 19:19
#3

144 cm och två år. Då borde jag väl kunna andas ut lite hoppas jag. Har tänkt visa Eowyn i höst på utställning här i närheten. Blir bra träning att åka iväg o kika på lite annat.

Upp till toppen
Annons: