Annons:
Etikettallmänt
Läst 528 ggr
Mellanbror2004
2019-08-25 15:20

God Eftermiddag 25 augusti

Bra Lotta! Knyta näven i fickan har aldrig löst något. Att ha träning eller utställning som en bra upplevelse är det ena vettiga. Jag blev beklämd när jag såg det. I övrigt härlig, lång uteritt med Yuppie och Opal, backen bra efter regn som ger härliga galopper.

Annons:
Kjerulfia1
2019-08-25 22:21
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

 GE kanske kan byta rubrik till dagens datum? 

Helgen har inneburit intensivträning för Vanessa. Igår så red vi själva på banan och det var första gången som vi travade själva utan draghjälp. Hon var jätteduktig. Det blev ett rejält pass, för hon ville ju inte sluta 😃. Idag var vi ute i skogen med hagkompisen. Vi gick i backar, tränade att bli blöt om fötterna, gå förbi fåren (jag tror inte hon inte såg dem den här gången) och passera husen. Hon skötte sig som en pärla men var ganska trött mot slutet. Det blev mycket för lilla hjärnan. 

Melody fick träna lite lite bommar igår och idag var vi tryggt sällskap åt en av stallets mer tittiga hästar som inte har gått på ett tag., eller det kanske var matten som helst behövde sällskap.

GE
2019-08-25 23:14
#2

Ändrade till eftermiddag också, då det skrevs 15.20. Undrar om det kanske var tänkt som svar på inlägget från RC71 i God Morgontråden 24/8?

Mellanbror2004
2019-08-26 15:54
#3

#2# Du har helt rätt, trodde jag skulle hamna där med rubriken.😐

Upp till toppen
Annons: