Annons:
Etikettallmänt
Läst 440 ggr
Mellanbror2004
2019-12-01 18:39

God Kväll 1 december 2019

En skön helg är till ända, härlig ridning på mina pållar, dock tappade Opal en sko i träsket, för så kändes hagen innan minusgraderna kom, men vi passade ändå på med en liten tur, gick hur bra som helst i den mjuka blötsnön innan den frös till, det är bara att anpassa farten. Nu får de gå i en annan jämnare  hage, annars är de otroligt kloka och tar det lugnt, men det massiva regnet har gjort allt till en lervälling innan kylan kom.

Lördagen tillbringades med mina kompisar med underbar dressyr på lördagen, knappt ngn shopping bara några fina yllesockor denna gång. Vi avslutade med en supergod middag inne i stan innan kvällen var till ända. Kliva upp halv sex, mocka och ta ut kusar innan tur till Friends gjorde en trött och tidig god natt för mig blev det.

Idag har jag gjort en rejäl tur med Aran som var på tårna rejält, alla grisar runt omkring och en järnvägsbro som knäpper i kylan gör hästarna spända. Hoppas ni haft en lika skön helg som jag, hälsar Annki

Annons:
RC927
2019-12-03 14:25
#1

Har varit i solen och värmen och kom hem 1/12 på kvällen! Ute i stallet morgonen efter! Härligt med hästarna men inte med kylan!

Upp till toppen
Annons: