Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 349 ggr
Kjerulfia1
2020-01-25 19:09

Godkväll 25 januari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vilken härlig dag det varit idag! Strålande sol och en fantastisk solnedgång. Jag tog in hästarna idag, och det är ju fantastiskt att det  fortfarande är ljust kl 1630 👋 

Melody fick nosa på bommar. Inget avancerat utan det blev lite cavaletti, vilket iofs räcker för att få hennes hjärna att gå i spinn. Det blev också härlig galopp i båda varven. Hon är ju en toppenpärla när hon är med på noterna.   

Eftersom bommarna låg framme fick Vanessa träna på att lyfta på benen.  Så vi tömkörde över bommarna och tränade svängar runt sockerbitarna.  Eftersom det var mörkt runt omkring utanför banan så ser hon ju lite spöken, så imorgon blir det samma övning i dagsljus.

Bilden är från mars 2018, och  jag skulle vilja ha lite riktig vinter. Även om det är väldigt praktiskt att banan har varit ridbar hela januari.

Annons:
GE
2020-01-25 23:00
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Nä, fy tusan! Förskräckliga tanke, men så lätt slipper man väl inte undan tyvärr. Eländet kommer nog förr eller senare. Nu vill jag bara ha vår, speciellt som en sällsynt flyttfågel dök upp vid fågelautomaten härom dagen :)

Upp till toppen
Annons: