Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: avel
Läst 1556 ggr
GE
6

Avelsdiplom 2013

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

GRÄNS TESSA 33-10-6249

e Grange Flynn Sparrow RC 95 u Gräns Tussilago RCB 45

41p (99887) Österbybruk 20/7. Bild från tidigare tillfälle

GE
0

Ytterligare en 3-åring var anmäld, men jag vet tyvärr inget om henne. Ägaren finns dock här på forumet, så hon kanske kan berätta….

Kjerulfia1
3

Grattis till Gräns Tessa! Hennes ägare och uppfödare. Det är inte bara pojkarna i familjen som kan :)

GE
5
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Thierrys dubbeldiplom med 10-10 i hoppning av en lyrisk KG Svensson lär väl bli svårslaget på 3-årstesten, men vem vet? Hon började träna tidigt den lilla damen :)

Sen ska allt annat stämma också. Dagsformen samt domarnas tyck och smak. Det är ju en bedömningssport gu´ bevars….

Märit
1

Jätteroligt! Hoppas att det går bra!

Covergirl
0

Charmig bild!
Jag är kanske helt efterbliven nu men vem är Thierry? Och var visades den?

Kjerulfia1
2

# 5 Gräns Thierry är en äldre helbrorsa. Han visades på premieringen för 2 år sedan tror jag det var, men var då rätt fet, så han gick inte genom nålsögat då. Däremot gjorde han, som GE skrev, otroligt bra ifrån sig vid sitt treårstest på Rånäs, Roslagen. Då i bantad version. Även andra visade helsyskon har fått dubbeldiplom vid sina tre års tester.

Annette
4

Vid sommarpremieringen på Uddetorp igår deltog en Connemara och hon belönades med diplom. Det var Lidens Amourette e. Uranus u. Lidens Cam Belline som fick raden 88799=41 poäng. Måtten var 146/20.