Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: tävling-utställning-och-evenemang
Läst 1909 ggr
theconnemara
4

Riks 2013 - Vilka kommer?

Nu har ju anmälningstiden gått ut. Vilka kommer?

Lilla grå o jag är anmälda till ridklass, WHP och utställning på lördagen. Som jag saknat att rida ridklasser!

Kjerulfia1
1

Ev kommer jag och tittar över dagen, det beror på hur det ser ut på hemmfronten. Pållan får stanna på kollot, hade det varit utställning i Nybro under juli /augusti hade jag nog visat henne där.

Covergirl
1

Jag har hört att jag ska köra dit ;) Eventuellt följer Mathilde också med. Cajsa följer definitivt med! 😃

Hanna-D
0

Var och när arrangeras årets Riks?

Annette
0

#3. Björbäck 27-28 juli.

lil-sis
2

Vi kommer, åker ner på lördagen och ställer Xanadu på box över natten, som tvååring ställs hon ju ut på söndagen :D

ELS
1

Jag kommer troligen och tittar.  Någon som kan rekommendera något bra ställe att bo på i närheten?

starrhult
2

Lycka till alla, i dag och i morgon 😘. Ser fram emot rapporter!

GE
0

#7 Jag med ser fram mot rapporter! 🙂 Lycka till alla!!

lil-sis
1

Vi åkte inte, jag hade kort och gott ingen lust med den galet långa resan i den här värmen och tur var nog det, har gått med huvudvärk i tre dagar :(

Kjerulfia1
1

#9 jag kan faktiskt förstå det. Jag var faktiskt imponerad att du anmälde dig med tanke på avståndet :)

lil-sis
0

Vi åker ganska mycket, ponnyerna är vana och Xanadu åker jättefint, hon sover mest, hon äter när man pausar och dricker, kissar osv i släpet. Men det finns ju gränser emellanåt :)

theconnemara
6

Är nyfiken på om Kulan Kavat vann meetingpriset? Fin var han!

Tiger var som vanligt en ängel att ha med och tyckte tom det var kul med utställning :D Springa bredvid är inte hans grej i normala fall ;)

87789, två efter Kulan Kavat i sammanslagna ridklassen och vinst i WHP novice fixade min fina goding ❤️

Yatzy69
1

Ja Kulan vann meetingpris, resultaten finns på hemsidan nu.

[Anamalar]
0

Jag och Pompe kommer inte i år, eftersom det är så långt från oss :)