Riks 2013 - Vilka kommer?
Nu har ju anmälningstiden gått ut. Vilka kommer?
Lilla grå o jag är anmälda till ridklass, WHP och utställning på lördagen. Som jag saknat att rida ridklasser!

Ev kommer jag och tittar över dagen, det beror på hur det ser ut på hemmfronten. Pållan får stanna på kollot, hade det varit utställning i Nybro under juli /augusti hade jag nog visat henne där.

Jag har hört att jag ska köra dit ;) Eventuellt följer Mathilde också med. Cajsa följer definitivt med! 😃
Var och när arrangeras årets Riks?

#3. Björbäck 27-28 juli.
Vi kommer, åker ner på lördagen och ställer Xanadu på box över natten, som tvååring ställs hon ju ut på söndagen :D

Jag kommer troligen och tittar. Någon som kan rekommendera något bra ställe att bo på i närheten?
Lycka till alla, i dag och i morgon 😘. Ser fram emot rapporter!

#7 Jag med ser fram mot rapporter! 🙂 Lycka till alla!!
Vi åkte inte, jag hade kort och gott ingen lust med den galet långa resan i den här värmen och tur var nog det, har gått med huvudvärk i tre dagar :(

#9 jag kan faktiskt förstå det. Jag var faktiskt imponerad att du anmälde dig med tanke på avståndet :)
Vi åker ganska mycket, ponnyerna är vana och Xanadu åker jättefint, hon sover mest, hon äter när man pausar och dricker, kissar osv i släpet. Men det finns ju gränser emellanåt :)
Är nyfiken på om Kulan Kavat vann meetingpriset? Fin var han!
Tiger var som vanligt en ängel att ha med och tyckte tom det var kul med utställning :D Springa bredvid är inte hans grej i normala fall ;)
87789, två efter Kulan Kavat i sammanslagna ridklassen och vinst i WHP novice fixade min fina goding ❤️
Ja Kulan vann meetingpris, resultaten finns på hemsidan nu.
Jag och Pompe kommer inte i år, eftersom det är så långt från oss :)