utställning
Det kommer bli en höstutställning i Norrtälje- Roslagens Ponnyavelsförening den 3 november med Elisabeth Ljungstorp som domare, håll utskick, proppen kommer snart.
Oj, är det inte ovanligt sent på året? Men det gäller väl vinterpäls för alla i alla fall… Här i Gävle sätter våra vinterpäls för fullt nu :(
Finns det bara 2 domare i Uppland? Tycker det är samma domare på varenda utställning……
Hade vart roligt med variation
#1 Det är vinterpäls som gäller!
#2 Elisabeth Ljungstorp har inte varit upp och dömt hos oss på några år. Dock i själva Uppland är det få domare som får döma alla raser.
Elisabeth bor ju nere i Valdemarsvik.
Jag har nog fixat hjälp så att jag kan ta med hela min flock :) En mara, en welsh cob och två russ :)
#4 Det låter kalas!!
Proppen finns nu på våran hemsida
Vad innebär "Tema Halloween"? 😃
Ja det undrar jag också. Temat alltså. Ska någon se ut som ett spöke?
Idag kör vi gammelsläpet till släpverkstaden så vi kan ta med alla också…
Det ska vara en öppen klass i lunchen där de som vill klä ut sig göra det! lite för barnen liksom! :) Har ändrat i proppen med!
Det ska vara en öppen klass i lunchen där de som vill klä ut sig göra det! lite för barnen liksom! :) Har ändrat i proppen med!
Jag anmäler mina nästa helg när jag har fått hem coben och därmed hennes papper…
Putt!!!
Lilla släpet hinner inte bli lagat så jag tar bara med mig coben, hon är inte visad sedan 2007, så det ska bli lite spännande. Hade jag haft en bättre bil hemma hade maran fått följa med också, det blir för tungt för både Cittran och Subarun :(

Funderar skarpt på att anmäla pållan. Det blir en trevlig utflykt. Någon som vill ställa upp som hästskötare?

#14 Anmälde du Gittan? Några andra som anmält sig?

Blev tyvärr inte så till slut.