Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: tävlingar
Läst 5815 ggr
GE
7

Fototävling VINTER del I

Bilden ska innehålla minst en Connemara och anknyta till årstiden...

De enkla reglerna är: Du skall ha tagit bilden själv. Undantaget är om du själv finns med på bilden, men då måste du ha fotografens tillstånd. Fotografens namn skall i dessa fall anges. Hästens/hästarnas namn och härstamning skall också anges.

Du kan tävla med en eller flera bilder. Alla kan vara med, oavsett vilken kamera som använts. Bilderna bedöms inte ur fototeknisk synpunkt, så man behöver inte vara proffsfotograf för att vara med. Det är vi själva som röstar fram vinnande bild.

Sista datum för att posta bilder är 23 december 2013 kl 23.59

Därefter sker omröstning. Vinnande bild blir vinjett  till fototävlingen VINTER del II som “varar fram till påska” ungefär :)

Vinnaren får 200 Guldmynt, att spendera på ex en månads Insider

[Ingunn_1969]
7
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bilden visar connemaran Elektors Glen Mist med ägare Jenny Opheim Johansson och lillasyster Sandra Opheim Johansson. Stallet och ponnyn pyntades i går på första advent!

[Rhodugune]
5

Det här är mitt bidrag på Roisin O'Sally.

Travelogue
4

Connemaran Misty Star och jag ute på en busig vintertur! Fotograf Sören Kulstad.

Travelogue
0

#2 Har tänkt på det flera gånger: din häst är verkligen vacker!

RC61
18

Mitt bidrag föreställer Connemarahingsten Bunowen Paddy som jag fotograferat själv.

GE
0

Puttar upp…

Glöm inte skicka in din bild, och ett litet förtydligande: Den behöver inte vara tagen i år!

liljegren
2

Fotograf Emma Björklund hästen är Paloma e: viggen u: liljegårdens eloise ue: honey chief

liljegren
1

Ingen snö, men vinter är det ;) Liljegårdens Bellis e fredriksminde hazy chance u. Dayana rose ue möllans crazy och bilden har jag tagit :)