Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettallmänt
Läst 1926 ggr
liljegren
9

nyaste investeringen..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Heter Liljegårdens isolde och hon hämtades i torsdags. Hon är 7 månader. En trevlig och väldigt nyfiken liten dam. Storasyster Bellis var inte lika nöjd över mattes påfund. Varför skulle hon vilja dela med sig av sin kli-tid? Den som hon anser sig behöva extra mycket nu under dräktigheten. Isolde är efter fredriksminde hazy chance och ue möllans crazy

GE
2

Så roligt, grattis till nyförvärvet! Bellis lär sig nog att uppskatta sin lillasyster såsmåningom ska du se.

Om inte annat som barnvakt och lektant sen…

Travelogue
1

Grattis! Det var verkligen en hemskt söt liten tjej som säkert blir jättefin som vuxen :)

[Ingunn_1969]
0

Grattis! Vilken liten skönhet!

UlrikaBojfeldt
3

Hej! Vad roligt att se:). Jag har hel syrran hemma hos mig:) Liljegårdens Hazy.

liljegren
1

#4 åh vad roligt! Hur stor är hon i dagsläget? Har du ngn bild? Jag ska ha bilder på henne när hon inte alls är gammal som jag tror kan ligga här på iFokus ;)

UlrikaBojfeldt
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har inte mätt henne men hon är runt maxar c-ponny liten d-ponny. Vi tränar för fullt in för 3-års testet i sommar. Hon är jätteduktig i hoppningen och åker transport helt själv. Jag en bild som jag tag i veckan jag lägger upp den här (om jag kan) :).

UlrikaBojfeldt
1

Oj va suddig den vart här:(, har du någon mail så kan jag skicka lite bilder och uppdatera er hur det går med Hazy framöver. Jag vet att Kerstin vill veta:)

liljegren
0

Gärna! Lovsta_gard@hotmail.se