Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: tävlingar
Läst 4547 ggr
GE
2

Fototävling VINTER del II

När jag delade den här tävlingen i två delar, var det för hoppet att det skulle komma lite snö innan nyår. Därav blev intet, men det kanske kommer? Annars går det ju bra med äldre bilder också...

Regler: Bilden ska innehålla minst en Connemara och anknyta till årstiden. Du skall ha tagit bilden själv. Undantaget är om du själv finns med på bilden, men då måste du ha fotografens tillstånd. Fotografens namn skall i dessa fall anges. Hästens/hästarnas namn och härstamning skall också anges.

Du kan tävla med en eller flera bilder. Alla kan vara med, oavsett vilken kamera som använts. Bilderna bedöms inte ur fototeknisk synpunkt, så man behöver inte vara proffsfotograf för att vara med. Det är vi själva som röstar fram vinnande bild.

Sista datum för att posta bilder är 15 februari 2014

Därefter sker omröstning.

Vinnaren får en månads Insider (värde 200 guldmynt)

Sassenach
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är mitt bidrag:

Carnaby Sparrow Lad. Tog bilden när jag lekte med kameran i mobilen för några år sedan…

GE
3

Tja, det är knappast någon idé att ordna omröstning på ett bidrag! Resultatet blir ju det samma hur man än gör…

Jag utser ändå Sassenach som segrare i den här tävlingen. Hon får priset som uppmuntran för visat intresse!

GE
1

Bilden är väldigt fin också!

Akerberg
0

Grattis Sassenach!

Själv har jag väntat på snön =( Blir inga fina vinterbilder i lera =/

Sassenach
0

Tack, känner mig mycket hedrad! 😉

Men jag förstår, vi har inte haft mycket vinter att fota i…

Jag har kvar bilden som bakgrund på mobilen, gillar den skarpt.