Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 505 ggr
Sassenach
0

God Förmiddag 2014-07-03

Hej! Sitter på jobbet och fördriver tiden tills tryckpressen startar igen. Här var det en solig morgon, men det har börjat mulna på. Gjorde mig mindre populär hos russinet i morse när jag satte på munkorgen igen, undrar om jag får tag på honom i morgon. Efter jobbet är det motion av Kråka som gäller, lite mer träning på fattningarna så att debörjar sitta som de ska. Hoppas jag kommer iväg på hoppträning på lördag, vi behöver det. Ha en trevlig dag!

liljegren
0

Halloj! Här är det nästan tomt.. 2 ston på betäckning.. ridtur på hexxa & maggoten samt försöka få arslet ur vagnen o städa i ridhuset :)

GE
0

Inne på sista semesterveckan . Dagens sysslor redan gjorda, nu väntar jag på att solen ska titta fram. Under tiden ska jag göra ordning lite nya bilder till aramennoc…

#0 Russinet?

Sassenach
0

#2 Gotlandsrusset Börje som är på prov en månad. Trivs han med de andra får han stanna.

GE
0

Aha, trodde det var Bill som döpts om…

Sassenach
0

#4 Bill har fått vandra vidare till de evigt gröna ängarna. Efter ett anfall av kolik, som inte kunde åtgärdas av veterinär på plats. Då valde jag och pappa att den 28åriga vännen som varit hos sedan sex månaders ålder, skulle få slippa lida. Kvar har vi dock 35åringen Pius, 25åriga halvblodet Raggen och 9åriga Kråkan.

GE
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nej så tråkigt! Hoppas han hittar sin storasyster däruppe. Bill fick ett bra och långt liv hos er iallafall.  Det sista tunga beslutet hör också till omsorgen om djuret,,,

Tänk att Pius hänger med än! Han måste väl vara bland de äldsta nu?