Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettgod-morgon
Läst 758 ggr
Sassenach
0

2014-07-05

Morgon! 20 dagar kvar till riks, är ni laddade? Idag ligger det staketuppsättning, skottning av stall, ridning och undvika att smälta i värmen på schemat. Sen blir det kyckling till middag. Vad ska ni ha för er idag? Ha en bra dag!

monsterpony
0

God morgon.

Här lovar det att bli ännu en fin dag. Skönt att äntligen ha både semester och semesterväder. Idag blir det välbehövlig storstädning och kanske lite påtande i trädgården. Förmodligen grill på kvällen.

GE
0

Morrn!

Någon resa till riks blir det nog tyvärr inte för min del :(

Släppa ner Fenella på betet, hänga vid poolen, grillning till kvällen, det är min dag. Känns lagom ansträngande så här på den näst sista dagen av semestern!

Ha en härlig dag!

Kjerulfia1
1

#0 Vad morgonpigg du är  :) 

Det kanske blir RIKs för mig trots allt. Inte med häst men som åskådare. 

Allt beror på när vi får tiden för magnetröntgen och om det då blir så att jag åker söderut senare än planerat och tar RIKs på vägen. Tiden får utvisa detta.

liljegren
1

God kväll! Dagen börjades 04.00 med kaffe i bilen till jobbet.. Hemma till 11, därefter hade vi en liten tjej och hennes familj här på ponnyridning eftersom hon fyllde år. 3 timmar senare åkte en lycklig tjej hem. Mockning, fix av hemmavarande hästar och nu ska några av hästarna snart in innan det är dags för middag. Inser precis att jag inte ätit lunch.. Mer än ett par smultron.. Så ska nog se till att få i mig något nu :)

Sassenach
0

#3 Så morgonpigg är jag inte, fastnade i sängen en stund igen efter frukosten.