God Morgon 6 juni 2014

Morgon! #0 Edsbro, det är inte långt bort. ;) Jag har hästmotion, stallskottning och jobba på schemat idag. Ingen rast och ingen ro. Ha en trevlig dag!

Äntligen en riktig sommarmorgon !
Idag blir det hagmockning, en sväng med trimmern (prästkragarna börjar bli överblommade), lite tvätt och andra banala saker…

God eftermiddag alla!
Jag har varit ute på sista träningspasset inför semesterresan och klippt häcken vilket var ett riktigt work-out-pass bara det. Puh! Resten av dagen blir det tvätt och på kvällen grillat. Mums!

God kväll! Rise and shine 04.00 imorse. Jobbet tog längre tid än vanligt.. den kollektiva biten i stallet imorse fallerade.. tog en långtur på 2 timmar, och tänka sig, det finns riktigt fina vägar i huddinge också.. problemet är väl att vägen till de fina vägarna är ganska otrevlig.. promenerade men isolde-monstret som inte var så mycket monster idag :) Nu- MAT!

Hemma efter en härlig dag i Edsbro med ponyytävlingar och där träffade jag Gerd. Var där för att titta på vår "gamla" Myrna. Myrna har nu i år en ny liten (12 år) duktig ryttare. Första klasse en LA slutade med seger, de har många sådana nu! Efter de var det en MsvB men där blev det ett missförstånd så ryttaren hamnade på backen. En mycket ledsen Cora fick promenera ut med hästen. Det är sånt som kan hända. Ingen gjorde sig illa i alla fall.

Två mara människor i Edsbro, skulle inte litat på katterna utan åkt över edsbro till jobbet…