Godmorgon 7 augusti !
eller, jag vet inte om det är en god morgon.
Pratade äntligen med kliniken och tyvärr så är prognosen för Gittan inte så bra. Det är tydligen strålbensbursan som är den stora boven.
Det känns skit.

#0 åh vad trist :( I huddinge vaknade vi inatt av röklukt, men rätt så snart började regnet ösa ner och lukten försvann. Hoppas regnet tar sig till Sala. I övrigt fullt ös

Nej, fy så tråkigt! Är bursan inflammerad? Att prognosen inte är så bra, betyder ju inte per automatik att det inte går att göra något. Tänk på den "proteingrejen" som Gittan råkade ut för. Det var väl ingen god prognos på att hon skulle överleva den?

#3 Det är ju tre saker. a) senskadan i hoven b) den inflammerade bursan och c) defekt i strålbenet.
Jag ska ringa in och försöka få tag på dem imorgon igen. Jag är inte riktgtigt nöjd med svaret jag fick. Jag var rätt nyvaken efter att sovit dåligt, så alla frågorna fanns inte på plats. Inget med diagnosen och så utan mer om prognos, konvalesens osv. Kommer en behandling av bursan att leda någonstans?
GE det stämmer så väl att Gittan faktiskt redan en gång överlevt en dödsdom. 🙂 Inflammerad tunntarm så att man inte kan ta upp proteinet i maten är inte att leka med.
Här kommer bilder från när hon vägde som minst och var som sämst sommaren 2011, då tre år. Nästa på dagen 3 år sedan.

#0 Usch så tråkigt att höra. Hoppas att du kan få bra eller i alla fall informativa besked när du pratar med dem igen i morgon. Håller tummarna för att det så gå bra.