God Morgon 2 september
God förmiddag!
Enkelnatt väntar, helt värdelöst. Skönt i morgon förstås….
Fenella har varit hos sjukgymnasten. Hon fick antagligen en smäll i ryggen också när hon vurpade för ett par månader sen. Det har inte synts eftersom hon mest har vilat (och promenadridits), men det syntes att hon gick emot lite på träningen sist.
Nu är hon som nygjord :)
Ha en bra dag!
Jag går i väntans tider, jag som hatar att vänta. Lär inte plussa den här veckan och då vill jag ju bli opererad bums!! Men så lätt är det ju tyvärr inte :( X vilar sig i form. Typ. Jag hoppas Hovis kommer idag så vi inte missförstod varandra, han är gräsligt svår att få tag på!

God afton. Soligt och fint här idag, men träningsvärk från ridningen i går.
Skönt för Fenella med lite ompyssling. Det har hon förtjänat. 👍
Hovis kom. X är skodd. Inte som ett A-barn precis men han kommer tillbaka. Hon var lite tung idag. Typ. De andra verkade, de två snällaste sist, man måste ju tänka taktiskt. Sen råkade jag tvätta fakturan så jag ser inte vad det står. Bara lite pinsamt.
Hovis kom. X är skodd. Inte som ett A-barn precis men han kommer tillbaka. Hon var lite tung idag. Typ. De andra verkade, de två snällaste sist, man måste ju tänka taktiskt. Sen råkade jag tvätta fakturan så jag ser inte vad det står. Bara lite pinsamt.

#3 Vilken tid ungefär tror du att ni visar på söndag? Vill verkligen komma förbi och titta, men är också bjuden på grill lunch… så det kräver lite planering. 🤔
Gittans gamla partner in crime Gräns Tilda ska ju också visa upp sig.

#5 Om jag räknat rätt visas marorna runt 12 snåret. Skall oxå försöka vara där, måste hejja på en kompis ponnyer. Kväll på er, här har hovis varit på besök. Sedan har jag fått tillbaka min transport. Bakat kaka och lagat mat. Efter det blev jag så trött att jag inte ens orkade se den inledande hoppningen. Slutade med att jag är ledig idag, kanske bör gå igenom bilderna från Irland.

#6 Ah, det skulle ju passa perfekt! och väldigt kul att ses :)

Det blir till att planera lite för mig med. Det är hopp-DM på Jälla på söndag, och Fenella ska vara med. Det vill man ju heller inte missa. Tur att det är så nära mellan Jälla och Tuthammaren. Nån får väl ringa och tala om när nr 26 är bedömd. Första Connemaran kommer ju som nr 27 efter pausen, så det ska nog funka…
Jag har också gissat på runt tolv.
Vi är väl där ganska mycket tidigare eftersom det ska mätas och grejjas.