Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 474 ggr
GE
2

God Morgon 6 september

Morrn

Dressyrtävling idag. Kanske en liten tur  i skogen på em. Svamp eller häst det är frågan? Hopptävling i morgon fm, och så Tuthammaren premiering i morgon em.

Tur att jag priade den här helgen på schemat. Annars hade jag nog fått jobba i natt. De kan nämligen inte beordra in någon som har priat, trots att de gärna vill. Telefonen plingande halva natten med "akuta" SMS…

Dimman ligger som ett lock över Uppsala. Brukar bli bra bilder då :)

Ha en skön dag!

monsterpony
0

#0 Låter som en trevlig helg framför dig.

Här planeras lite trädgårdspyssel och kanske svampplockning om det finns något att hitta. Den sista rabarbern skulle behövas tas in också, och kanske man skulle ta och svänga förbi någon ponnytävling jag också…

Sassenach
0

Morgon! Har redan hunnit med att träna hästen för instruktör, det kändes riktigt trevligt idag. Jobbade mycket i skritt då, vi inte har världens bästa kondis. Öppnor och slutor och övergångar där emellan, var det som gällde. Mycket för matte att hålla i huvudet. Nu blir det lite säng igen, innan stallfix, höhämtning och förbereda morgondagens tävling på klubben. Då får jag även reda på om jag måste vara funktionär imorgon, eller om jag får åka till Tuthammaren och hejja på marorna. Inte att förglömma RyttarVM finns på tv. Ha en bra dag!

starrhult
0

Underbart ridväder i dag. Bäst att passa på att rida ut i skogen när jägarna håller sig hemma, bara helgerna det kan bli lite längre turer. Jakttider är inte så kul, här kommer det jaktlag från "storstan" - alla med varsin jättejeep också.  Fördelen är att man i alla fall vet att dom har kommit :)

liljegren
0

Jobbjobbjobbjobbjobb jag har inte ens tid med ridningen.. suck.. imorgon är det iaf premiering så då blir det "sovmorgon" till 07.30

lil-sis
0

Jag har packat två träns, ett regntäcke, passet och så pengarna till inridaren.

Hoppas att bilen inte tänker lägga av just imorgon…

Behöver knappt ställa väckarklockan till imorgon, blir bad innan vi åker :-) Värsta lyxen!