Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettgod-morgon
Läst 606 ggr
monsterpony
1

God eftermiddag 7 september

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God eftermiddag alla!

Här har det varit ljuvligt sommarväder, soligt och lagom varmt. Har ägnat en del av dagen åt att såga ner ett körsbärsträd och gjorde en sväng förbi ponnydressyr. Grattis Corylus till en fin tredjeplats i LCn.

GE
2

Härligt väder idag! Hopptävling på Jälla för min del, och sen skulle jag ju fortsätta till Tuthammaren och premieringen. Nu missade jag hela den biten, kunde inte slita mig därifrån när Fenella skulle gå LA. Trots att jag hade tänkt att sticka efter LB…

Träffade några trevliga Connemaraägare förresten. Kul att få namn och ansikten på folk som man bara vet användarnamnet på. 

Hoppas någon vill skriva om premieringen på Tutis!

Fin bild och en fin pony, Corylus!

Kjerulfia1
1

God eftermiddag! Vilken härlig dag :) Runt lunch åkte jag till Tuthammaren och kollade in sommarpremieringen. Det var 5 connemaror på plats Gräns Thea, Gräns Tilda, Lil-sis med X och Liljegårdens Bellis med sötaste fölet. Poängen kommer jag ju inte ihåg för dem, men det gick bra för allihop. Fin-fina ponnysar! Sen gick det bra för Fenella på DM i hoppning hörde jag. Stort grattis GE!

lil-sis
1

Thea fick 88888, de andra hörde jag inte med Tilda hade en blå rosett på sig när vi åkte hem :)

X fick 87887 - 38 och det är ungefär där hon brukar vara. Synd att hon visade sin fina trav först när de var färdiga…

liljegren
6

Hejhej! Trött är bara förnamnet.. full rulle konstant en tid här så eftermiddagen blir på soffan! Förmiddagen spenderades i storvreta. Bellis fick 78787. Kändes lite trist att visa henne då jag tycker hon tappat så mycket under dräktigheten och föltiden.. men hon uppförde sig exemplariskt. Rebell däremot.. han hade en helt annan agenda denna dag.. det häred ridhus var jäääättetrist så på hans program stod tugga på matte och hoppa runt som en vilde ;) Hans poängrad var lite trevligare; 87887 trav var inte heller med i hans agenda.. galopp och hopp var däremot med och därav blev traven lite trist.. men vi är nöjda ändå