Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 693 ggr
GE
0

God Morgon 8 september

Morrn! Mulet idag men skönt ändå. Blev övertalad att ta ett x-tra kvällspass idag. Passar bra eftersom Fenella ska få en matchande luva till schabraket. Jag bryr mig inte så mycket, men Amanda vill gärna ha JC-märket på luvan också…

Ha en bra dag alla!

lil-sis
0

När jag premierade connemara sist så fick man en avelsvärderosett på plats, gör man inte så längre? Jag fick inte till russet heller men där vet jag att domaren missade så den kommer på posten. Fundering så här innan lunch om 20 minuter.

lil-sis
0

När jag premierade connemara sist så fick man en avelsvärderosett på plats, gör man inte så längre? Jag fick inte till russet heller men där vet jag att domaren missade så den kommer på posten. Fundering så här innan lunch om 20 minuter.

liljegren
0

#1 hon måste missat det på connemaran med för jag fick iaf..

lil-sis
0

Russet visade jag på annan plats, russen igår fick avelsvärderosett.

Kjerulfia1
0

Jo ni fick, men det var ju lite tumult där mot slutet, och det såg ut som att både X och T tappade sina rosetter ?

Kjerulfia1
0

Jo ni fick, men det var ju lite tumult där mot slutet, och det såg ut som att både X och T tappade sina rosetter ? jäklar dubbelt.

GE
1

Bra där så ökar aktivitetsindex lite iallafall :) Dålig fart annars…

lil-sis
0

#5 Nej det är inte samma. De ska ha både klass och avelsvärderosett, den som det står G, G1 osv på. Russen fick sina direkt och Patsy fick också två som treåring, en blåg-gul för diplomet och sen en till jag inte minns färgen på, för avelsvärdeklassen.

lil-sis
0

X tänder på applåder, vi ska träna ut det ;-)

RC71
0

#8 connemara avelsvärderas inte på plats utan det sker när du skickar in ansökan för stambokföring. Därav ingen avelsvärde klassrosett på plats.

liljegren
0

#10 dum fråga.. vad var det jag fick? :) det står klass 1 o klass 2 på mina?

liljegren
0

#10 dum fråga.. vad var drt jag fick? Står klass 1 o klass 2 på mina?

GE
1

Fenella fick en blå klass 1 rosett 2012, och de sa åt mig att skicka in protokollet till SCS med en ansökan om stambokföring. Precis som RC71 säger…

lil-sis
0

Kom Patsys rosett på posten då månne? För jag vet att jag har den iaf :-D