god morgon 9/9
God morgon! Full rulle och solen skiner i Huddinge! Idag ska jag rycka lite hår från våra ponnyer så att vi kan skicka in för hwsd koll :) ikväll blir det hem till roslagen för att gratta lilla mamma ha en fin dag!

Morrn! Här hänger regnet i luften. På väg ut till Grän för att försöka rekonstruera en diplombild på fina Thea. Hoppas det håller upp ett tag till…
Ha en bra dag!
Jag väntar på att leverera russet. Är noll sugen på att köra halva vägen men men…

Goder afton.
Lätt träningsvärk i magen efter gårdagens ridtur, men pållen gick fint, så jag är nöjd. Söta gubben känner igen mitt lilla specialljud. Hela spiltraden står med nosen ner och filosoferar, men när jag gör mitt lilla ljud åker bara hans huvud upp. Oerhört smickrande att han känner igen just mig och mitt ljud. ❤️

Har varit en fin dag här - utom mellan 15.30 och 17.30 - då det ösregnade. Enda tiden jag kunde rida så klart. Går väl an den första, men att ladda om för att bli genomblöt en andra gång är inte så inspirerande.. Mina tagelstrån är också skickade …