God Morgon 13 september
Ny dag - nya uppdrag! Tvättstugan först nu fram til 09.00, sen åka på ett fotojobb. Om jag hinner ska jag också försöka ta några bilder på Evelina och Romantica också.
Dagens visdomsord: Tro aldrig att du kan lura kameran med lite glansspray på en dammig ponny! Det fungerar icke!
☀️+10 i Uppsala just nu
Ha en bra dag!
En vacker springare var det iaf på bilden! 😍
God morgon till dig och ha en bra dag även du! :)

Tackar! 🙂
Barbacka red jag en del på Prinsen i vintras men nu har han vilat så länge att han lär vara rätt hm spänstig och uppmärksam, kan vi kalla det.

Jag red barbacka på Gittan i somras. Trevligare barbacka häst får man leta efter. enormt lätt att sitta på. Så nu när hon ska sättas igång så blir det nog barbacka turer framöver, OM hon håller sig i skinnet.

#3 Härlig uttryck! Hoppglädje i kubik! Hon är duktig hon, Monsterponyn :)
#6 - tyvärr delar jag ju inte den hoppglädjen - bommar på marken är det högsta för mig nu för tiden.. Börjat tänka tanken (lite i alla fall)att han borde få dela den glädjen med något supersnällt, piggt och mjukridande barn (som skulle bli lika glad som honom)..Men han gillar barbackaridning också - är väldigt lugn och försiktig då.
Tips till barbackaryttare: http://www.hippson.se/hippson-tv/veckans-knep-sa-sitter-du-upp.htm - Har dock inte provat själv..
Jag har uppsittningsanordning modell större. Får gräsligt ont i senorna på "höfterna" (inte höftleden) om jag svingar mig upp från marken. Inte för att jag svingar så mkt nuförtiden men förr ;)
Jag har uppsittningsanordning modell större. Får gräsligt ont i senorna på "höfterna" (inte höftleden) om jag svingar mig upp från marken. Inte för att jag svingar så mkt nuförtiden men förr ;)
Sorry för dubbla och trippla poster, mobilen skickar lite som den vill ibland…!