God Morgon 7 oktober
Regnigt och grått +7, men the show must go on. På väg till Fenella och Romantica nu, och sen blir det en tur ut till Grän för gofika :)
Ha en bra dag!
Har druckit te :-) Får jag i mig en liter (vätska) idag så får jag åka hem ikväll. Tre veckors flyt sen så jag hinner inte börja äta mat innan jag börjar jobba men det är väl ett mindre bekymmer på det stora hela.

Fullt ös.. full skötsel på 16 hästar.. ytterligare 14 som ska fodras morgon lunch släppas in och ut. Sen ska hunden, kaninerna och fåren hinnas med.. och kansle äta också. Nu vidare för att kolla på vår nya familjemedlem, en liten bordervalp!
Hem imorgon. Tål visst inte laktos längre, ngt smärtsam upplevelse :p

#3 Det är en vanlig komplikation efter en sån op. Å andra sidan är många vuxna (både djur och människor) mer eller mindre laktosintoleranta. Jag tex kan inte dricka mjölk eller äta ost (jag kan men det blir luftigt värre) 😎 medan fil och fårost går bra. Du får pröva dig fram senare…
Jag drack mjölk utan problem förr men nu räckte det ju med en halv dl för att jag skulle bli utslagen ett par timmar :-p Två dl laktosfri a-fil gick bra :-) Det är tur att det finns massor av laktosfritt numer! Idag har jag lärt mig att jag måste äta bums på morgonen för annars mår jag illa.