Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: allmänt
Läst 814 ggr
starrhult
0

God morgon 28 november

Lite avundsjuk på er som har möjlighet att förlusta er på Friends Arena.. Här är det kallt, rått och mulet. Ska "roa" mig med hovslagaren till alla i dag, tar minst halva dagen.

GE
0

Ingen Friends Arena för mig heller. Jobbar inatt, och har dessutom tagit på mig en x-tur lördag 18-02. Vilket jag ångrar just nu…

Märit
0

Åker till Friends Arena i morgon. Får se om jag får se annat än montern. Dottern hade otur, så hon fick inte det. Fick dessutom köa väldigt länge innan hon kom in trots att hon sa att hon skulle sitta i monter, så hon kom t o m lite sent trots reservtid.

lil-sis
0

I torsdags parkerade vi i Mall of Scandinavia och det tog en timme att komma ut… Värdelöst!! Prinsessan fick ny grimma och starten på en ny täckesgarderob. Idag skulle jag gått hela dagen men är för trött så åker ner med sambon i eftermiddag och ser kvällsföreställningen och sen direkt till jobbet.

Kjerulfia1
0

#2 Det är ingen vidare förtäring ska jag tipsa om. Trevligaste stället är nog fikastället vid kids corner, i samma lokal som paddocken. Där fanns det även mackor och sallad. Den "varma" maten var inget som var värt pengarna. Kanske funkar vid en fotbollsmatch, men inte när man ska vara där hela dagen. Annars var det kul att stå i montern. En del frågor om överhöjdare och många som kollade på bilderna.