Visst det är lite tvetydigt men man behöver ju inte kommentera på dagisnivå. Idag kommer jag nog somna när jag kommer hem efter jobbet, stående typ.

och man måste ju också kunna se skillnad på små och stora bokstäver. Det är ju inte så att det är inkastat en stor bokstav bland alla små.
En seg första advent. Den där förkylningen som inte vill ge med sig verkar ha parkerat i bihålorna. Inget stort, men sådär lite lagom för att det ska vara ett lätt tryck.
Idag blir det motionering av ponnyhästar och sedan är det min tur att ta in allihop.

Den som letar fel kommer bara att hitta fel.. Lugn dag idag.. förkylningen gillade inte en em på sihs.. och ryggen gillar inte när jag hostar. En riktigt spännande kombination. Fullblodet äntligen ohalt, för denna gång i alla fall.. var iväg till MyOne för att köpa heltäckande skor/boots till ponnyn så att hon skansle kan få gå ut med sin gipsade fot.. fanns dock inte i hennes storlek :/ införskaffade nytt torrschampo för skimmel.. får se om detta är bättre ön det jag köpte på hööks.. trevlig första advent!
Snöblandat i morse när vi red…men 24-åringen var riktigt pigg,nästan svår att hålla.Hennes väder riktigt.
Dottern klippte 5-åringen för första gången idag och det gick bra!
Hörde att det borde varit ca 50 tim sol i november,men här i Stockholm har det bara varit några få.Hoppas december blir bättre!Håll tummarna!

Glädjande nog har bloggarnas.blogg nu censurerat bort sitt eget inlägg om den biologiska sensationen. Bra jobbat av connemapa.nu…..