God förmiddag 4 januari
Pigg och utvilad eftersom jag kunde pipa hem kl 04.00 i natt :)
Idag väntar ett lite tråkigt uppdrag. Ska fotografera en god väns häst, som ska tas bort i nästa vecka. Har egentligen ingen lust, men jag har lovat att göra det…
Sen får jag väl åka och trösta mig hos de glada damerna…
Ser ut att bli fint väder i allafall
☀️-1 i Uppsala

Goddag :-) Pluggar dressyrprogram, det är ju nya versioner av LC1 o LC2 som gäller nu. Hade fundering på att skippa att rida LC mer för då behöver jag bara plugga in LB1, men insåg att vi nog får traggla LC ett tag till innan klassbyte…Återstår att se hur programmen är att rida, de känns tristare på pappret iallafall
Härlig ridtur i full blåst. Ridkjol modell cheap, funkar bra, även till klippning efteråt. Så fort december har dragit sin kos längtar jag till våren, men man vill ju gärna ha kvar alla söta tomtar, blir alltid nån ny varje år.
Lagom irriterad över att man tydligen ska vara utbildad elektriker för att uttyda bruksanvisningen till Biltemas "spänningsmätare" övergick jag till att återigen försöka knäcka de 10 julnötterna här i forumet. Skam den som ger sej (hade jag redan gjort) men tror faktiskt jag kan utmana ledarduon nu… ska skicka svar till GE.

Så trist med allt mörker! Ska kolla pandoras hov imorgon.. kanske damen kan få gå ut igen :) i övrigt växer magen och tiden sniglar sig fram fölisen växer så det knakar.. och vita hår har han fått massor av, spännande nog. Ska fortsätta med det här med hemsideskapande.. ap-tråkigt! Ha det fint i mörkret ;)