Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 715 ggr
GE
1

God Kväll 2 mars

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har det varit vår i luften, och Romantica har blivit av med sitt skäckmönster! Hade velat åka med till KG-träningen ikväll, men jag hann inte tyvärr. Istället ska jag snart åka till Jälla (tar ca 5 min), och träna kameran på P & J.

Det blev inte så bra resultat av mitt första försök igår! Har inte hittat knapparna ännu! Den här bilden är en av de bästa. Dessvärre ingen Connemara, fast jo, det är hon nog iallafall, C-ponnyn Little Blue Train. Bättre än med gamla kameran ändå, men inget man kan lägga ut till försäljning än så länge. Vilket är mitt mål såsmåningom..

Ha en bra kväll!

RC71
0

Godkväll. Här har dagen gått åt till bortajobb på förmiddagen och hemmajobb på eftermiddagen. Ett par hästar har fått tänderna kollade och kissarna har blivit chippade och vaccinerade.

lil-sis
0

Vi har varit på Jälla och ridit en P&J över små högar med bommar i skritt :-) Första gången uppsuttet i ridhus och med andra som både travar och galopperar och hon skötte sig fint totalt sett men sparkar om de kommer för nära bakom

Kjerulfia1
0

Idag blev det en ridtur på Gittan. Först en kort tur runt en av åkrarna för att sedan ta ett pass på banan. Vi är nu uppe i 5 långsidor trav. Vi passade också på att skritta över lite bommar som låg ute. Gittan var mycket nöjd och ville gärna göra mycket mer, men ett steg i taget… Fortfarande ohalt ponnyhäst.

liljegren
0

God kväll Sitter här med ett glas vin efter en lång dag.. trött på klantiga fullblod.. så har börjat se över om hon kanske ska få flytta.. vi får se.. jag är ju trots allt väldigt förtjust i henne… Planerat lite inför helgen, tänkte åka iväg på en kort semester, väldigt efterlängtat!

RC71
3

#4 Gjorde mej av med mina klantiga halvblod 1999. Det bästa jag gjort 😊

lil-sis
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bild också.