God Morgon 5 mars
Minusgrader i morse, det blev till att skrapa bilrutor. Det ser ut att bli en fin dag, och nu åker jag iväg på fotosafari :)
Dagens fråga: Är Connemara.ifokus redo för hingstannonser?

Svar på dagens fråga: JAAA!! :D Ridning på schemat och packa Solen skiner i huddinge idag Ha en fin dag :)

Pappersjobb på förmiddagen. Tur man kan studera sina leriga ponnyer genom fönstret när det blir alltför trist. Svar på frågan: Ja

Idag hade jag morgonfodring, och vad mysigt det var 😃. Det var fortfarande någon minusgrad ute, så leran hade inte hunnit tina, en klar men härlig luft och pippisar som började kvittra.
Gittan fick lite motion efter jobbet idag. Det var en piggelin ponny som var mycket framåt utan att vara spänd och träna på passage - det går åt rätt håll. Vi tog en tur runt vallarna innan solen gick ned, och svängde av en kortis in i skogen. Första gången på ett år som vi var där, men Gittan kände igen sig, sötnosen. Lite försiktigt upp och ned samt träna på vart man sätter fötterna. De blev även lite trav på vallarna. Ohalt och helt normal under/efter turen.
Svar på frågan: Ja det tror jag, förutsatt att det är ägaren eller motsvarande som lägger ut annonsen ;)

#0 - Bra förslag! En fördel med annonser är ju att man då vet att hingsten tar emot ston - och att man når fler än medlemmar i SCS , eller behöver gissa var hingsten finns.

#5 Det var lite så jag tänkte, framför allt det sista…
Tänk om jag _visste_ att jag blir gravid i år, då skulle jag betäcka X :) Troligen med något gulbrunt.

#7 Är det inte lite tidigt? När en jobbarkompis opererade sig för ca två år sen (UAS), sa man att det helst skulle gå 18 månader..
Kanske bättre att betäcka i år, för sen när du får din baby har du nog inte tid 😉
Jag kan inte bli gravid utan ivf och ska till reproduktionscentrum efter sommaren. Om den äggstocken som lever fortfarande gör det då, ska kollas upp om ett par veckor. Jag blev prioriterad av UAS pga jag har extremt lite tid kvar att bli gravid på.
Det är tom möjligt att processen måste startas nu. Det beror på vad som kommer fram på fertilitetskliniken.